貓大c的煮食日誌

越煮越多,乾脆寫個日記黎記低煮過d咩~

星期二, 8月 30, 2005

冰皮月餅








o岩o岩返,整左綠茶紅豆蓉冰皮,芝麻綠豆蓉冰皮,同水晶奶黃月餅,一返黎急不及待試,未放入雪櫃雪一雪,皮有點溶,不過好好味呀~

今次去左一間新鋪,同埋第一次自己一個人學,冇抱太大期望,不過結果好驚喜,好開心.其實夾埋我只有兩個人學冰皮,不過一齊學個女仔好好人,又好傾,師傅又好人,好細心,又抵得諗,教左我地好多好多野~!!!而且好易整,唔駛蒸,快好多,後來黎d人又好好玩,我自稱冰皮月餅一號,叫黎學個女仔做豆腐芝士凍餅,人地都唔知點應好,不過又有應我喎,hahaahaa. 比上次學黑森林好玩好多好多,我諗我以後唔會刻意搵人同我學,會試下一個人整~,開心d呀~ ^^全然relaxed~!!

1 Comments:

發佈留言

<< Home