貓大c的煮食日誌

越煮越多,乾脆寫個日記黎記低煮過d咩~

星期六, 7月 29, 2006

綠茶豆沙包







6 Comments:

  • At 11:12 上午, Anonymous 匿名 said…

    大師即係大師,d 包都有型d ^Q^
    正正又靚靚~

     
  • At 1:10 上午, Blogger elaine said…

    貓大c,你好勤力呀,出去學完d作品又會成日練習!若果我唔洗返工或者唔返教會,就唔敢整野食,驚無人幫我食丫!

    第一次正式留言:YF的elaine(tigerwong)

     
  • At 1:16 上午, Blogger elaine said…

    貓大c,我係YF既Elaine(tigerwong)。第一次光臨呀!
    我覺得你好勤力呀,學完d作品又會時時練習,我呢怕無人幫我吃,所以只會在要返教會或返學無咁忙先至整咋!

     
  • At 12:04 上午, Blogger 貓大c said…

    小堡主,其實呢個係廣州既出名小點黎架,我係廣州食都係咁,唔係我自創的呢~不過都多謝你呢~

    其實我呢個名'貓大師',係我識整野食之前已經改左架喇,有d衰(舊)同事見到我呢個名,係度講風涼話,以為我呢個名係masterpiece而黎,錯錯錯~其實係細個講笑話自己唔知點解成人比人搵黎傾心事,比意見(情情塔塔個d),好似南宮信箱主持人咁呀,咪改個咁既名囉~我好謙虛架,唔會自稱整餅大師咁老土架,hahahahahha~~~!!你唔好笑我啦~

     
  • At 12:20 上午, Blogger 貓大c said…

    好野elaine留言比我~我有時拎番教會,d弟兄姐妹都好好,好少話唔好食,除非真係好難食啦,hehehe~好在係咁,至有我既整餅事業~

    返工都會整下呀,不過自從舊年既經驗之後,都唔係好敢整咁多.上年整完餐死,整比成班同事食,仲要比人問'你好得閒呀,咁得閒整野食既?!'同埋都唔知請邊個食唔請邊個食,怕得罪人呀~不過好熟個d都會整下既~至於d包,因為我鐘意食,我會幹掉一半,都剩番唔係好多~hehheehhehehe,會肥呀,點算?!?!?

     
  • At 12:24 上午, Blogger 貓大c said…

    Angel,出去整個d有,今次個d係豆沙包,所以冇呢~不過係廣州食個d真係爆流出黎架~正~!!!

     

發佈留言

<< Home