貓大c的煮食日誌

越煮越多,乾脆寫個日記黎記低煮過d咩~

星期六, 11月 04, 2006

芝c喵喵的生日會

隻手係...奧利芙???!! 芙芙個餅影唔到,迫唔到埋去...

今日好開心見到好多網友,本來因著一些原因不想去,不過tiger媽,喵喵,咕嚕不放棄的打比我,實在好warm,多謝你地~ You are all my angels~

其實因為遲左去,好多人都未認識到,不過個感覺好似好熟絡咁,好舒服~而大家講d野又好好笑~整d野又好食~ 實在係好開心呢~ 走個陣我同芝c喵喵係咁大叫"byebye", 大家都因為傾得太開心聽唔到,結果我地就走左喇,連tiger都唔知~ :p 可想而知大家真係好盡興~!!! ^^

見到阿初二...真係好好中氣喎狗仔細細...好鬼得意...好想抱你返屋企同波波打交...回程同喵喵係巴士係咁傾係咁傾...hehhe,唔知前面d人會唔會覺得我地煩...

7 Comments:

  • At 10:54 上午, Blogger Mommy Dearest said…

    好開心的party,

    WHO MADE THAT CHESTNUT CAKE?????

     
  • At 10:50 下午, Blogger Yumi said…

    你地就好la.玩得咁開心

     
  • At 5:04 下午, Blogger elaine said…

    代答:
    mommy,
    個caKE係adaw整嫁,巧勁!
    tigerwong代筆^.^

     
  • At 8:27 下午, Blogger 貓大c said…

    mommy, 個cake真係好利害,有成10吋,20鎊, ada真係好叻~

    yumi,我地都好可以交換食食呀~

    tiger,多謝你代筆,因為我病到死下病下,成日遲覆...

     
  • At 5:20 下午, Anonymous 匿名 said…

    下次再有聚會時,記得早d到,可以早的認識一下嘛!

     
  • At 4:49 下午, Anonymous 匿名 said…

    係啦, 果日你太遲黎了, 雖然見到你, 但冇機會同你傾到計, 希望下次有機會啦, 另外, 把你連結了, 不介意嗎?

     
  • At 9:47 下午, Blogger 貓大c said…

    mabel,好呀,我一定早d到~!!

    泡泡茶,梗係唔介意啦~!!!

     

發佈留言

<< Home