貓大c的煮食日誌

越煮越多,乾脆寫個日記黎記低煮過d咩~

星期六, 9月 03, 2005

芝士波波




有d麻麻地既麻糬波波~

心情都麻麻地,放左個冰皮上貓網,又比人彈用預拌粉.上次用delifrance既pizza base,有問題想問,點知無人幫不止,仲比人串左話我唔享受煮食之類,已經硬食左一o野.今次有人開post問我,咁我咪答囉, 點知又有人彈出黎話唔知乾唔乾淨,喂,大佬,我去得學,梗係試過好至敢介紹人架啦,而家好似累人地間鋪比人話埋咁.不過呢排貓網咁多事,我又咁怕事,都係唔好講咁多野好d.

其實用預拌粉係咪真係好有問題?我覺得新手少煮野食如我,用下預拌粉試整有咩問題? 我都想一手一腳整出黎,不過未有個程度嘛~

本來一直既煮食生涯都好開心,不過近排好似變複雜左,要多d祈禱,將呢個天父比既恩賜交上,比父神掌管番好d.

5 Comments:

  • At 12:43 上午, Blogger 貓大c said…

    Thanks very much~!! I feel much better now~!!

     
  • At 2:35 下午, Blogger Cuteypinga said…

    唔好為那些無聊人而唔開心,唔好俾佢地control your emotion, don't be upsad because of them. I read a psychology book and it said "don't let others control our emotion,our happiness should be in our own hands"
    前排工作好busy, next week 又要take my French exam. So,didn't check my blog for a while, just knew that i got "tagged" :P By the way, thanks for all your nice comments :> and see you after the exam!

     
  • At 7:13 下午, Blogger 貓大c said…

    hahaha, thx a lot, but u are tagged by me again~!!

     
  • At 9:54 下午, Anonymous 匿名 said…

    你好!多謝你到我的blog留話,
    你的blog很豐富,
    最近貓網真的好多事,
    以前都很和平,
    現在變成是非之地,
    也不知道誰與貓網不和。

     
  • At 3:17 上午, Blogger 貓大c said…

    mabel, thx so much for coming~!!! I am happy to know u like my blog~!

     

發佈留言

<< Home