貓大c的煮食日誌

越煮越多,乾脆寫個日記黎記低煮過d咩~

星期日, 9月 18, 2005

弟兄婚禮





今日係團契弟兄既好日子,身為姊妹既我梗為佢高興,一班人為佢獻詩,唱既係"是您最重要",真係好有feel,見到弟兄高興既樣,我都好開心~我係好感到弟兄看重我地呢班弟兄姊妹為佢做既一切,包括全力support佢既婚禮,出動wedding manager及行禮既司儀,化妝,買衫,調主日學,過節等等,我地彼此看重,在基督裡合一,又見證一雙愛主既新人結合,真係好感恩,好感謝神~!!!

如是者到左晚上,一路安排都好好好舒服~因為聽日放假,可以食到尾,就同白兔仔相遇,好想整呢~!!

5 Comments:

  • At 10:41 上午, Anonymous 匿名 said…

    白兔仔 looks so kawaii ah!!

     
  • At 11:55 下午, Anonymous 匿名 said…

    嘻嘻,貓大師我來了啦
    你的blog也是超美的
    特別是你的作品:
    浪漫黑森林和拿破崙
    看看也知道是超好吃的啦
    很厲害啊
    是了,我們交換link好嗎
    我想把你的link放在我的blog內
    可以嗎?

     
  • At 10:44 上午, Blogger 貓大c said…

    波子,係呀好鬼死得意~!!!

    L@RUKU,梗係好啦~!!你個blog咁正!!!

     
  • At 9:03 上午, Blogger 貓大c said…

    係呀,我而家幫緊一個好朋友做姐妹,個感覺同o係教會好唔同,教會開心好多呢~!

     
  • At 9:18 上午, Anonymous 匿名 said…

    嘻,我已加了你了
    先謝謝嚕:)

     

發佈留言

<< Home