貓大c的煮食日誌

越煮越多,乾脆寫個日記黎記低煮過d咩~

星期三, 8月 02, 2006

菠蘿叉燒包&墨西哥包




出去學既包包,我最鐘意食~

5 Comments:

  • At 6:47 下午, Anonymous 匿名 said…

    每款要2個
    正到無得頂 XD

     
  • At 9:33 下午, Anonymous 匿名 said…

    你d包包好令令wor~
    我都成日想試下整菠蘿包,但又怕肥~
    我好中意食包ga! 一個一定唔夠,所以肥上加肥 ><"
    你在邊度學ga?

     
  • At 10:12 下午, Blogger elaine said…

    一個字"正"

     
  • At 11:32 下午, Blogger 貓大c said…

    L@RUKU,好掛住你呀~食多d啦~

    奧利芙,岩岩去左探你~你個cake好靚呀~貓友party好開心呢,希望有機會一齊玩呀~

    elaine真係對我好好呀,成正鼓勵我~多謝你~

     
  • At 6:21 下午, Blogger 貓大c said…

    Aiya, 唔記得講, 我o係怪師傅度學架~

     

發佈留言

<< Home