貓大c的煮食日誌

越煮越多,乾脆寫個日記黎記低煮過d咩~

星期日, 8月 20, 2006

歐洲健康包




5 Comments:

  • At 1:32 下午, Anonymous 匿名 said…

    你還記得我嗎?我係Berry呀,d包整得好靚,在那裡學的,可以話我知嗎?

     
  • At 8:21 下午, Anonymous 匿名 said…

    我來探下您兼吃包包~ :>

     
  • At 10:11 下午, Blogger elaine said…

    巧勤力既貓大c,
    整咁多包食得哂嗎?
    洗唔洗我幫下你!keke..

     
  • At 10:43 下午, Blogger 貓大c said…

    你好呀berry,你係咪貓友仔黎架? 我呢次係名廚學架,個阿sir都教得幾好架~你可以試下呀~

     
  • At 12:50 上午, Blogger 貓大c said…

    咕嚕,好掛住你呢~食唔哂可以拎走呀,hehe~

    elaine,就梗係要啦~!!!我地下次要交換野食呀~!!

     

發佈留言

<< Home