貓大c的煮食日誌

越煮越多,乾脆寫個日記黎記低煮過d咩~

星期六, 9月 02, 2006

努力努力~!!!

見到貓友yves被壹仔訪問~真係好為佢開心呀~!!!! 原來,夢想真係可以成真~!!! 希望我都可以學佢咁~!! 不過我d作品同手藝都仲係有待努力呀~ >_< 要努力~!!

順道又去左各貓友既blog度探下佢地~ 見到不少貓友既作品都好高水平呢~!! 有d貓友仔仲一齊去學整包,同互相交換食品~!! 羨慕死人喇~ 唔知點先至可以參加呢~~~ 我都算少少老餅貓友囉...不過自上次貓友party,都冇見好多貓友, 好想同其他新舊貓友玩下~ 唔知有冇機會重聚?

仲有一樣野奇怪既就係, 好少人留言比我~但係我見個counter日日都有一定人數睇過喎~唔通我d朋友仔怕羞d? 我見到其他貓友仔個blog都好熱鬧呢~~ 會唔會唔記得左我架...wuwuwuwu...可能我比較'冇咁多作品'啦,同埋我冇咁定期去人地個blog留言~有時留左又唔記得check咁~ hehe~ 請大家多多留言比我啦~

9 Comments:

  • At 5:38 下午, Anonymous 匿名 said…

    HIHI
    我叫小梅呀
    都係貓友黎架
    我都有成日黎你個blog架
    第一次留言俾你
    加油呀!
    你d水準都好高呢!!!
    hhahahha!

    下次有gathering一齊黎呀!

     
  • At 5:39 下午, Anonymous 匿名 said…

    HIHI
    我叫小梅呀
    都係貓友黎架
    我都有成日黎你個blog架
    第一次留言俾你
    加油呀!
    你d水準都好高呢!!!
    hhahahha!

    下次有gathering一齊黎呀!

     
  • At 6:47 下午, Blogger elaine said…

    試多一次先.貓大師check吓e-mail&MSN啦!!

     
  • At 10:36 下午, Blogger 貓大c said…

    小梅,多謝你呀~!!! 我好耐好耐以前都有個花名叫小梅呢~

    好呀~一齊玩呀~!! 整野食開party真係好開心~

     
  • At 10:37 下午, Blogger 貓大c said…

    Elaine,唔駛哂呀,搞掂喇卒之都~!!

     
  • At 6:01 下午, Blogger Yumi said…

    其實我都有黎你度ka.不過我又真係好小留言0係人地個blog度,好呀,宜家開始"講多d野先" . 其實我同你一樣,有時post了食物無人回應,好吾開心的,係咪自己無朋友呀,係咪真係整得咁差呀, 不過過一陣又無事了...
    我支持你呀..

     
  • At 8:24 下午, Blogger 貓大c said…

    yumi,係呀,post得出黎梗係想人比d意見啦~我見到個counter郁又冇人post comment奇怪呀~~原來你地好好有留言比我呢~而家見到哂喇~~係呀係呀,'講多d野'啦~我會好開心的 ^^

     
  • At 12:17 上午, Anonymous 匿名 said…

    哈哈. 我係winnievv, 上年貓友會都有見過你的. 我最近先上返貓網. 所以早排無麥留言.

    努力啦, 我會支持你(我已經bookmark左你個blog啦:D)

     
  • At 8:40 下午, Blogger 貓大c said…

    係呀係呀,好耐冇見呀~~~!! 多謝你bookmark我,得閒多d上黎坐 ^^

     

發佈留言

<< Home