貓大c的煮食日誌

越煮越多,乾脆寫個日記黎記低煮過d咩~

星期一, 9月 18, 2006

仲有d相,星期日入唔到~
大三巴
乙水仔橋
咖哩麵
手信 - 桂花糕

4 Comments:

  • At 4:00 下午, Blogger 藍雨 said…

    你o的桂花糕o係邊度買?
    我o係澳門住咁耐,都冇聽人講過買呢樣o野o既?

     
  • At 6:25 下午, Blogger 貓大c said…

    咁驚? 我係乙水仔鉅記買架,你知啦,d手信鋪,買既野我就當手信架喇,特別咪買囉...又幾好食喎.

    仲有,間蛋糕鋪其實都唔係叫雪莎娜,但係真係唔記得叫咩~

     
  • At 10:00 下午, Blogger 藍雨 said…

    O我~~
    手信舖o個o的,唔怪得我未買過啦...:p

     
  • At 7:10 下午, Blogger 貓大c said…

    係呀,我都唔會走去香港手信鋪買手信呀~

     

發佈留言

<< Home