貓大c的煮食日誌

越煮越多,乾脆寫個日記黎記低煮過d咩~

星期一, 9月 18, 2006

貓友的禮物

tigerwong整的mum mum,好味呀~ 多謝你既聆聽~~

3 Comments:

  • At 9:30 下午, Blogger elaine said…

    e,我見到d好熟面口既食食^3^
    個菠蘿包好似仲變咗色,keke!
    你中意就最好, 其實我整得好水皮>.<
    另外我中意同人傾計, 你唔嫌長氣就得勒!

     
  • At 8:39 下午, Blogger 貓大c said…

    d 燈光影響咋,你整得好靚,仲好好味~我個妹睇個陣,以為個班蘭係蜜瓜包,笑死我~ 我地多d傾計呀 ^^希望在主內互相學習支持!

     
  • At 6:55 下午, Blogger 貓大c said…

    Angel, 我今日都有同tiger交換食食呀,早知搵埋你~!

     

發佈留言

<< Home