貓大c的煮食日誌

越煮越多,乾脆寫個日記黎記低煮過d咩~

星期三, 9月 27, 2006

hello kitty 冰皮

一早返工去7仔買野,居然見到tiger介紹既既hello mimi 月餅,梗係即刻買黎玩下,連返工都開心d~
其實都唔駛點落糕粉~仲靚,不過難甩模d~
盒內有一個kitty樣,一包冰皮粉,一包糕粉,一包宇治綠茶餡 (包冰皮已經用左)
岩岩試左味,個餡好食過我係大班買個桂花燕窩綠豆蓉~

6 Comments:

  • At 9:35 上午, Blogger 藍雨 said…

    好味過大班? :o

     
  • At 3:53 下午, Anonymous 匿名 said…

    噢~ 好鬼可愛的kitty面珠~

     
  • At 11:18 下午, Blogger 貓大c said…

    係呀,藍雨,可能我鐘意抹茶味多d~

    咕嚕,多謝你呢~

     
  • At 11:01 下午, Blogger elaine said…

    keke, 我都未整啊!
    2個mimi d粉搽多咗,似夏蕙姨^3^

     
  • At 11:46 下午, Anonymous 匿名 said…

    我仲怕黎個package唔知係咪真係整到月餅出來, 睇完你整之後, 覺得都OK喎... 等我見到又買返個返來先:D

     
  • At 1:18 上午, Blogger 貓大c said…

    elaine, 係呀, 個兩個整先,唔識預,第2,3個好d~

    winnievv,係呀,不過要快d食,唔係個皮會硬呀~

     

發佈留言

<< Home