貓大c的煮食日誌

越煮越多,乾脆寫個日記黎記低煮過d咩~

星期一, 10月 02, 2006

開心開party

樽樽同waiwai生日,成班貓友出黎開生日party,實在係好開心~!! 一班成日係網上傾計既朋友,出到黎既結果係~傾得仲開心~! 仲要係,大家都整左好多野食,我只係帶左'兩疏蕉'去,但又食又拎,真係唔好意思到極~ -_-''' 貓友們既廚藝實在係令我汗顏~,件件都咁精美, 每一件都想咬一大啖呀~!! 去片先~

waiwai的~ 壽星女~你一d都唔肥呀~^_^

咕嚕的~好好味的曲奇~

lalawin的~ 像真度100%既合桃酥,合核在裡面~

tiger的~杏仁同芝麻都好好味~!!

芝士喵喵的~蛋糕已經被幹掉了~

壽星女仲有bees既冰皮月餅~實在係太~~~pro啦~!!! 

散左之後,我仲同咕嚕同樽去行街,點知,醒起唔記得拎月餅,即刻行番去,落度街行一陣,又唔記得左拎個袋~結果係漢口道行左2次,hehe~行左一陣街,將樽交番比男朋友仔至放心又去行過,結果去uniqlo又大出血~ 

真係好開心~希望有機會再出黎玩~!!

4 Comments:

  • At 11:41 下午, Anonymous 匿名 said…

    自己喱埋先去大出血... 鬼馬la您~ :p
    食左包包未? 怕未凍晒入袋, 放唔得耐...會"宿"呢...

     
  • At 9:59 下午, Blogger elaine said…

    真係好好玩,又多野食呢!

     
  • At 2:26 下午, Anonymous 匿名 said…

    艾地真係大頭蝦, 連bees既冰皮都唔記得拎...傻左頂喇...

     
  • At 9:25 下午, Blogger 貓大c said…

    咕嚕~個包包好~好~味呀~~~多謝你呀~~!!!

    tiger,係呀係呀,要再出黎~

    waiwai~hehe~係太開心呢~

     

發佈留言

<< Home